reklama

DIAMANT V HLINE

Vies, uz vtedy som to vedel...A to som citil len vonu hliny.Ten pocit... Ta vona... Ta tvoja vona...Vedel som, ze si tam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

A tak som zacal hrabat.
Najskor som zacitil len nieco.
Az potom som zistil, ze si to ty.
Potom som ta ocistil a zalubil sa.

Nadherne farby tvojho usmevu,
valiaceho sa v prude tvojich zubov.
Harmonicka hudba tvojho hlasu
a nad tym vsetkym tvoje ja.

Potom som zistil, ze aj aj v tebe je nieco.
Nieco, co by bolo skoda, nechat si ujst.
Tak som sa pozrel a objavil ta.
Vsetky tie pocity splynuli v jeden.

A prisiel moment, ked som si uvedomil,
co som to vlastne ziskal v tej hline.
Doslo mi, ze vsetky tvojho druhu su krasne
a hlavne potom, co sa obrusia.

Najkrajsie na tom je to,
ze mi staci len obrusit ta.
Nepridavam nic, len zvyraznujem teba.
Vsetko cy by som ti mohol dat, uz mas.

Ja som si ta nasiel, nasiel a ziskal.
Si moja, laska. Doteraz nebrusena,
pritazlivy aj bez toho. Uz sa tesim na chvile,
ked ta budem brusit, ty moj... diamant.

Matúš Kiner

Matúš Kiner

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Filozofujúci fotograf ? Počítačový filozof ? Fotografujúci počítač ? Zoznam autorových rubrík:  Naivná poéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu